It's a Jaboc thing

 

Jag såg precis New Moon. Gud, jag vill ha onsdag kl 00:00 nu! Eclipse! Jag blir galen! Jag har absolut ingen aning om vad den kommer handla om, så det är sjukt spännande. Jag har inte läst böckerna. Eller, inte alla i alla fall. Jag har läst Twilight och en del av New Moon, men inte mer än så. Ska läsa klart New Moon snart tänkte jag dock.

 

Jag är väldigt mycket Team Edward, men när jag ser New Moon blir jag lite mer åt Team Jacob-hållet. Vem vet, jag kanske ändrar mig helt i slutet, och vill att det ska vara Bella och Jacob. Inte för jag tror det, för jag är helt fast i att det ska vara Bella och Edward, men man ska aldrig säga aldrig.

E


Postat av: Micaela

Jag är team Edward - jag hatar Jacob, han är bara så självisk, elak och omogen -_-

2010-06-20 @ 00:25:23
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag är team Edward när det gäller böcker och team Jacob när det gäller filmerna.. Så team switzerland blir det nog ;)

2010-06-20 @ 18:25:36
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback