Kristen Stewart och Taylor Lautner till Stockholm


Kristen Stewart

Igår skrev jag ju att denna dagen kommer vara lite annorlunda, och det är på grund av att jag kommer spendera hela natten utanför Bergakungens biograf i Göteborg. Som de flesta vet kommer Kristen Stewart och Taylor Lautner till Stockholm i juni, och min syster ska försöka få tag i VIP-biljetter till det eventet de ska till. Så jag är snäll och håller henne i sällskap under natten. Kl 8 är det biljettsläpp, så då ska vi kuta in och försöka få tag på 4 biljetter. Hoppas bara vi kommer dit i tid.

E

Ps. Det dyker nog upp lite mobilinlägg senare.

Postat av: mar

Oj ska ni sitta där hela natten! Att ni orkar! Hihi! Lycka till med biljetterna! =D

2010-06-02 @ 15:37:19
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Hoppas ni får tag i några nu då! :D

2010-06-02 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback