Look to your Orb for the warning

Guten Morgen alle Menschen!
Ich bin eine glücklich Mädchen dieser Freitag Morgen.

Haha, nä.. det där gick inte så bra. Skulle försöka mig på att skriva på tyska, men det gick inte så bra. Ändå har jag läst tyska steg 5. Inte bra det där.


Orben

I alla fall, idag är det fredag, och jag har inga planer. Gött som tusan är det. Eller jo, några planer har jag allt. Vi ska ju åka och handla senare, i Orben! Haha! Pappa och bror har ju åkt till jobbet, och då återstår bara Orben, och Isabells bil då, men den känns ju fel att ta. Så Orben får ställa upp, höhö!

Men jaja, nu ska jag äta frulle.
E

Postat av: mar

Haha, jag har faktiskt inte vetat hur orben ser ut, men nu så vet jag! Haha! ;P

2010-06-11 @ 11:54:35
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, skön bil! ;)



sv:

Men eller hur! Nu har jag som tur är återgått till att vara människa så det här ska vi allt fixa ;)

2010-06-11 @ 12:44:10
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback