Sommarlista 2010



1. Ditt favoritställe på sommaren?

På västkusten. ♥

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Börjar dagen med att gå upp tidigt och rida, och sedan åker man ut till havet med några goa människor och ligger och bjässar i några timmar. Sedan hem för att duscha, och efter det startar man grillen. Äter gott kött tills magen spricker. Därefter lägger man sig på gräsmattan med vännerna, och småpratar hela kvällen lång. Mys!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Fläskfilé.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jag ska väl jobba med huset, måla och och sånt där. Rida en del kommer jag göra också, och sola och bada, och träffa vännerna.

5. Dina bästa sommarfärger?
Ljusgult, ljuslila och ljusgrönt.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Regn?! Haha..

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Alla husvagnssemestrar min familj och jag har gjort under åren. De är oslagbara!

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Mjukglass med tuttifruttiströssel.

10. Vart går din drömsemester?
Spanien! - älskar det landet. Sen är det klart att man vill till USA, men jag skulle också vilja besöka England.

Postat av: Sandra

Ska vi dra till USA och England?! :D

2010-06-14 @ 21:51:42
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Åhh, jag vill ligga i gräsmattan hela kvällen lång! :D Måste göras i sommar!

2010-06-14 @ 23:13:25
Postat av: Viktoria

Älskar hur du beskriver en perfekt dag :)



Svar: Armband :)

2010-06-15 @ 00:28:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-15 @ 11:19:57
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback