Could you just wake up, and feel the fuckin' heat?

Godmorgon!
Gårkvällen hos Mar var jättetrevlig. Vi blev bjudna på massa pizza, tårta och chips. Underbart gott! Vi pratade och hade kul en bit in på natten, och när kl var 01.30 var jag hemma. Jag var helt slut, så jag slocknade i sängen ganska direkt efter jag hade lagt mig.

Gårdagens hoppträning gick förresten jättebra. Jag hade Mauna, och först hoppade vi fram på en oxer med en galoppbom framför. Det gick kanonbra, och höjden på det låg på ca 1 meter. Sedan hoppade vi en kombination med fyra hinder, med 2 galoppsprång mellan varje hinder. Det gick svinigt bra där med. Jag börjar förstå hur Mauna fungerar nu, och det känns jättebra. Mysig häst alltså! Höjden på hindrerna i kombinationen låg också på ungefär 1 meter, något lägre på första hindret dock. En riktigt lyckad hopplektion med andra ord.

Anyways, vad händer idag då? Jag har inte så mycket planerat, förutom att jag ska åka till pappa i eftermiddag. Det var ett tag sen jag var där nu, så det ska bli kul. Jag tar även med mig mina små yngel dit. Jag vill nämligen se dem växa, höhö. Tycker de är assöta, är helt kär i dem. HAHA!

Nu ska jag äta upp min frukost, Special K - dark chokolat & strawberry, och sedan ska jag kolla på Sex and the City.
E


Postat av: maria

svar: jorå, det skulle du nog göra. eller, jag vet inte! alltså, det beror väl på om du gillar musiken. men ja, det tror jag nog du skulle göra! :)

2010-06-10 @ 14:57:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback