Right here in the place where I belong

Nu har vi varit och handlat med den sovjetiska ambulansen, Orben, och det gick finemang större delen av tiden. Vi (läs syster) var nära att köra in i en skylt en gång bara, och så var vi lite nära ena vägkanten en gång också, men annars gick det prima. Dessutom passade vi på att göra reklam för Orben. Han är nämligen till salu, så när vi stod på parkeringen på köpcentret satte jag upp tre "Till Salu"-skyltar. Orben är nämligen till salu, vilket är lite tråkigt, för han är så söt.

 

Anyways, när vi kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från min ridskola, och där i var en faktura på min fältrittskurs, samt information om vilka hästar vi ska ha. Jag fick Wakito, så jag är jätteglad. Jag gillar den hästen, fast det vet ni nog redan. Här under är ett litet klipp där jag rider honom på en hoppträning.

E

 


Postat av: Viktoria

Svar: Haha faktiskt inte men försöker se så ofta jag kan när det går på kvällarna på tv 3 ;)

2010-06-11 @ 18:30:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Hehe japp det har blivit några avsnitt.Vad roligt att någon läser de inläggen.Känns som ingen läser mina inlägg ibland :P

Älskar sex and the city.Ser fram emot filmen nummer 2.

2010-06-12 @ 01:28:14
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv:

Det är en samsung s8000 :)

2010-06-12 @ 12:59:28
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback