You better hold on tight spider monkey!



Nu är de man och kvinna, Daniel och Victoria. Underbart!
Jag tyckte att bröllopet var jättefint. Det kunde nog inte blivit finare, förutom Victorias klänning. Jag tyckte den var lite tråkig.

Innan bröllopet tittade jag på Twilight. Mycket bra film det där. Sedan tänkte jag titta på New Moon (måste ju ladda upp inför midnattsvisningen den 30:e), men sen ringde en viss person, så då fick jag lägga filmen åt sidan ett tag. Fast det gjorde ju inte så klart. Men nu ska jag snart titta på den, om inte bror vill grilla förstås. Haha, snäll bror man har förresten. Han och hans polare körde cross förut (ja, bror har köpt en cross), och när de var klara köpte de pizza och skulle hit och käka. Så alla satt och käkade pizza utom jag, för han hade glömt av att jag var här. Snällt! Men han sa att vi kunde grilla lite senare, så det var ju lite snällt av honom.

Men men, nu får väl jag se om bror är sugen på att starta grillen, för jag håller på att hungra ihjäl. Har visst glömt av att äta frulle, och det är ju lite illa.
E

Postat av: Sandra

Eller hur! Klänningen var lite tråkig, hade förväntat mig lite mer.



Sv:

Ja, sen kan ju vem som helst bli vald till president. Och jag skulle inte vilja ha en krigsgalen människa som ska styra Sverige, så demokrati, nejtack.

2010-06-19 @ 18:46:18
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Emme, du får inte glömma att äta frukost! Vill inte din bror så får du grilla själv! ;)

2010-06-19 @ 19:00:17
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

jag gjorde hamburgare ist. ;) han fick nog lite dåligt samvete, för han sa att vi skulle göra värsta brakmiddagen imorgon, bara vi två. ;) aaw, snuttegull. ;D

2010-06-19 @ 21:19:22
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv:

haha, jag älskar scenen där dom blir jagade av polisen och Reid säger "Harry Potter can kiss my ass!" :D

2010-06-19 @ 22:21:52
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, bra det! Vad gulligt av din bror då. Hoppas det blir något riktigt smarrigt! :D

2010-06-19 @ 22:51:52
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha, ja det hoppas jag med. :)

2010-06-20 @ 11:37:59
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback