Friday night's alright for fighting


Jag och syster typ 2006

FREDAG!

Underbar dag. Jag älskar fredagar. Det är verkligen min favoritdag, och idag känns allt så himla bra. Skolan är slut för veckan, jag har en underbar pojkvän, jag befinner mig hemma hos min dundersnälla syster, jag ska iväg på kalas och solen skiner. Kan det bli mycket bättre? Nej, jag tror inte det.

Kalaset jag ska på är hemma hos Tette. Hon fyllde ju 19 förra veckan, så nu är det dags att fira henne. Vi måste dessutom ha klätt ut oss, så det är lite speciellt. Jag hade lite svårt att bestämma hur jag skulle se ut först, men med systers hjälp fixade det sig. Jag kan tyvärr inte lägga ut en bild nu eftersom jag inte vill berätta för brudarna hur jag ser ut, men det kommer dyka upp bilder imorgon. Min outfit är i allafall helt klar, så nu slipper jag tänka mer på det. Skönt!

Just nu befinner jag mig som sagt hemma hos syster. Jag är praktiskt taget här varje vecka, och jag älskar't. Det är så mysig stämning hemma hos henne. På söndag ska jag hit igen, för då ska vi färga håret på varandra, och dessutom blir det pizza - underbart!

Men nu är maten klar, så jag måste kila.
Ha en underbar kväll!
E

Postat av: Stephanie

Yeah, snart kommer ni. Jag är nyfiken på din outfit! :D Spännande!

2010-03-05 @ 16:51:09
Postat av: N

SV: Det är super :)

Haft en bra dag?

2010-03-05 @ 20:44:48
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

SV: Haha, samam här ;)



Det händer typ bara nån gång i halvåret att det blir så, men igår så fick ja verkligen inte stopp på honom å va verkligen tvungen att rycka tag i honom, vilket ja hatar. Sen gick dety sämre å sämre, å til slut blev ja så arg att ja bara skriker åt honom. Men vi slutade hyfsat sams, men ja mår så jävla dåligt efter....

2010-03-06 @ 10:38:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback