Movie time

Godkväll!
Här kommer lite filmer som jag har sett det senaste.

Push:

En scen ur Push

Idag såg jag som sagt Push, och den tyckte jag var riktigt bra. Lite annorlunda kanske, men det är bara positivt. Det är en action som handlar om ett gäng människor med övernaturliga krafter.

Sorority Row:

En scen ur Sorority Row

I eftermiddag såg jag ännu en film, Sorority Row. Den största anledningen till att jag såg den var för att Audrina Patridge var med (som är med i The Hills). Det är en skräck/thriller, och det lockade lite också. Den var inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara, men den var helt okej ändå. Att Matt Lanter (som spelar Liam Court i 90210) var med gjorde det hela bättre. Han är ju rätt nice att vila ögonen på, om ni förstår vad jag menar.
Den handlar om några tjejers misstag, som mer eller mindre leder till döden.

28 days later:

En scen ur 28 days later

I fredag såg jag ännu en film, 28 days later heter den. Den påminde väldigt mycket om I am legend. Riktigt bra var den i allafall, så där blev jag positivt överraskad. Den handlar om ett virus som smittas genom blodet och gör de smittade människorna till blodtörstiga rovdjur.


Intressant, eller vad?! Antagligen inte, höhö.
Nu ska jag kila, för om en stund kommer Henri hit, yay!
E

Postat av: Micaela

Sv: Synd. Men alla har olika smak :) jag tycker iallafall att den var lite läskig xD

2010-03-14 @ 21:33:13
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback