Sometimes I drive so fast, just to feel the danger

Jösses vilken biltur det blev, och det är sjukt vad länge jag har väntat på pappa idag.

Först hämtade jag honom på jobbet kl 15, sedan skulle han till centralstationen och hämta ut euro, och sedan skulle han hem till Anne i Kungsbacka och borsta tänderna. Efter det kunde vi äntligen åka till hans tandläkare, där jag fick vänta en timme på honom. Segt som sjutton! Sedan bar det av hem till Trollhättan. Jag fick köra hela resan och dessutom provade vi våran nyinköpte GPS. Riktigt bra var den!

Nu är jag sjukt stel i kroppen, så nu ska jag göra mig ännu mer stel genom att kolla på film, My sister's keeper.
E

Postat av: Sandra

Den filmen vill jag se, är den bra? :)



Svar: haha den var nästan sjukare x) Så jag tycker du ska se den ;)

2010-03-01 @ 22:26:01
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback