The sun is shining

På väg till syster i förmiddags

 

Godkväll!

Dagen hos syster har varit kanon, som alltid. Vi tittade på She's the man och The Island. Jag hade inte sett den sistnämnda innan, och den var riktigt bra - lite annorlunda dock. Vi färgade även håret, åt pizza och hade allmänt trevlig. En mysig dag helt enkelt.

 

Direkt när jag kom hem igen bytte jag vatten och grejade med fiskarna, och sedan dammsög och dammtorkade jag även mitt rum. Så nu är det rent och fint här. Nu är det plugg är det som gäller, och senare kanske en till film. Jag kunde förövrigt inte hålla mig, utan imorse såg jag den andra delen av The Descent. Den var inte alls lika läskig, så det var skönt. Dessutom var den riktigt bra, så jag ångrar inte ens ett öre att jag såg den.

 

Men som sagt, nu blir det plugg!
E


Postat av: alex

Hej hej hur är läget?

Riktigt fin blogg du hade , kommer koma tillbaka!

2010-03-08 @ 10:47:43
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback