At the end of every week

Good morning!
Jag var så grymt trött igår, så jag orkade typ inte med någonting. Kl 20 gick jag och la mig i min säng, och därefter tittade jag på Untamed & Uncut i två timmar innan jag somnade.

Idag har jag världens träningsvärk, i både lår och armar. Det är riktigt illa med tanke på att jag rider en hel del. Jag trodde att jag var bättre tränad än så, men tydligen inte, haha.

Under dagen ska jag åka till mor. Det är ju snart dags för en ny skolvecka igen, och då befinner jag mig alltid i Trollhättan. Vad som händer mer idag är att jag ska plugga, och träffa my boyfriend en stund. Men nu mina vänner är det dags för film.
E


Söndagmorgonens film

Postat av: maria

svar: ohja, jag tror du skulle älska den filmen! :)

2010-03-14 @ 10:34:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Jag vet inte om du kommer att tycka om den, men jag tycker iallafall den är sjukt läskig. Jag hoppade ju till, vilket jag aldrig brukar göra!

2010-03-14 @ 12:17:05
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback