Are friends electric? I bet Mar is - "I've got the power"!

Godmorgon!
Här kommer ett inlägg om gårdagskvällen.

Först är det väl smart att visa hur jag såg ut.



Syster hjälpte mig som sagt, och hennes blogg kan ni hitta på addressen under bildkollaget.
Jag var utklädd till det folk kallar emo, fast det hade även en del inslag av hårdrock. Syster såg ut sådär för ungefär 3-4 år sedan, så hon tyckte det var skitkul att få klä ut mig till sitt gamla jag. Jag tycker stilen är lite smått cool, även om det inte riktigt är jag. Vad tycker ni? Snyggt?

De andra hade såklart också klätt ut sig, och de såg ut såhär:


Tette var utklädd till hippie


Tina var en japansk tjej och Maria en konstnär


Mar var en partybrud


Sara var utklädd till en sjöman


Brita var hårdrockare


och Annie var en prinsessa


Härlig blandning det där alltså. Sjukt kul!


När alla var samlade blev det champange för de som inte körde, och sedan blev det grymt god fika. Tette, tacka gärna din mamma igen. Det var otroligt gott!



Efter fikat blev det presentöppning.



Tette fick ett doftljus (med lukten av basilika & lime), 20 rosa värmeljus, 3 ljuslyktor, en söt liten magnet och en drickbar termos. Hon verkade nöjd, så vi är glada.


Efter presentöppningen blev det bland annat detta:


SingStar


och dricka

Underbar kväll! Det blev rätt mycket bilder i detta inlägget, men så kan det bli ibland.

För de som undrar om jag är bakis. Nej, det är jag verkligen inte. Jag drack med måtta och var knappt påverkad. Lite lullig kanske, men inte mer än så. Mar och Tette mår nog definitivt sämre idag, men det var ju deras beslut att dricka igår, höhö.

Till sist tänkte jag i allafall tacka Tette för en underbar kväll, TACK! <3 Och tack till de tjejer som var med och gjorde kvällen underbar, tack!
E

Postat av: Stephanie

Du var snygg! Det gjorde din syster bra. :D

Jag ska göra det när hon vaknar sen. Men hon blev väldigt glad när ni sa det igår. Och det kanske piggar upp henne idag så jag ska absolut hälsa henne det igen.

Jag älskar mina presenter! Tack igen <3

Hehe, Lite bakis var man i morse men men finns värre saker att tänka på...

Tack för en jättetrevlig kväll. <3 Alla var jättefina!

2010-03-06 @ 11:53:00
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

tack, du med! grym hippie! :D

gör det, det var verkligen underbart gott!

varsågod <3

hehe, ja.. kemi!

tack själv! <3 ja, alla hade klätt ut sig kanonfint!

2010-03-06 @ 11:55:28
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: mar

Haha! I've got the power!!!!! =D Det var riktigt roligt igår och du var as snygg i dina kläder! Det hade du och din syster gjort bra tycker jag! =D Mår lite dåligt idag kanske ja....... =P Hehe! Och vi som skulle få dig full, det funkade ju sådär! XD

2010-03-06 @ 12:24:05
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Fan, du passa ju i den stilen :D

2010-03-06 @ 13:55:15
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Lona-tävling på bloggen!

roligt med att vara utklädd :d

2010-03-06 @ 16:24:44
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: GABRIEL

Jag älskar ramones tshirten :D har en likadan fast i färg!

2010-03-06 @ 20:29:52
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback