Voddler

Gårdagens hoppträning gick jättebra. Jag hade Joe igen, och det här gången kände jag att jag förstod honom bättre. I början av hopplektionen hoppade vi ett räcke på 90 cm, och sedan svslutade vi med att hoppa en trekombination med ett galoppsprång emellan. Det gick super, så jag var nöjd till tusen. Tills nästa lektion ska jag tänka på att "våga rida mer", ställe lite större krav samt få hästen att vara mer aktivt.

Igår kväll kom min pojkvän hit, och han sov även över här. Det var så mysigt imorse när vi vaknade upp, för då påminde han mig om att vi har varit tillsammans i 4 månader idag. Underbart! <3

Idag kom bror på besök efter skolan, så honom har jag umgåts med. Annars har jag inte gjort något som är värt att nämna, grejat med lite saker bara.

Nu ska jag titta på film på Voddler. Ett stort tack till Mar som gav mig en inbjudan förresten. Det var väldigt snällt av dig! <3

Vi hörs!
E


Postat av: Sandra

Grattis ! :D

2010-03-18 @ 22:22:42
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: mar

Hihi, varsågod!!!! =D Grattis till de 4 månaderna också! =D

2010-03-19 @ 08:37:51
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback