I think about the little things that make life great

Lady


Godkväll!
Jag har precis kommit ur duschen, så nu stinker jag inte häst längre.

Som ni antagligen förstår så har jag varit i stallet. Jag red underbara Lady, och det gick kanon. Tränade mycket på galoppfattningar och på själva galoppen, och det gick finemang. Galoppfattningarna blir bättre och bättre, så jag är jättenöjd.

Efter skolan imorgon ska jag rida henne igen, och efter det ska jag iväg på hopplektion. Så min morgondag kommer vara rätt fullsmockad med hästar. Förutom på förmiddagen då, för då är det skola. Projektredovisning, närmare bestämt. Vi ska nämligen redovisa våra projektarbeten för ettorna, tvåorna och en del treor. Två gånger dessutom. Så det är lite smått nervöst idag. Så nu ska jag fila på och lära mig det jag ska säga. Fast det tar nog inte så fasligt lång tid, för allt är ju fortfarande färskt.

I alla fall, någon mer uppdatering än sådär får ni inte. Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. Det enda jag gör är att plugga känns det som, och det är ju inte särskilt intressant att skriva om. Men men, inte långt kvar till studenten nu. Jag längtar som fan!
E


Postat av: Sandra

Tagga studenten som fa-an!

2010-05-11 @ 20:43:02
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, man är lite nervös inför imorgon! :S

Studenten är nära nu!

2010-05-11 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback