I want it so bad

Jag är så jävla nervös att det finns inte.
Fysik B, G eller IG, det är frågan. Min lärare måste tänka lite till innan hon bestämmer sig. Det sjuka är att hon sa "Hade jag bestämt mig så hade du fått ett G". Vad betyder det? Att hon bara måste tänka igenom i lugn och ro och då inse att jag förtjänar ett G, eller vad?! Jag döör. Är så sjukt nervös!

I alla fall, snart ska jag iväg till Lady, och sedan direkt efter ska jag på ridlektion. Har absolut ingen aning om vad det blir för lektion, dressyr eller hoppning, så det återstår att se.

Vet i tusan hur ridningen kommer gå idag dock. Är så nervös att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Om hon ger mig ett IG, då ger jag fan upp.

Nej, jag ska inte bombadera er med mina tankar längre, så vi hörs när jag har kommit hem från alla hästar.
E

Postat av: maria

men nu klarade du ju fysiken, FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!! :D

2010-05-20 @ 17:07:16
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback