Kära lördag, sweet Saturday och liebe Samstag



Jag, igår

Gårkvällen var jättetrevlig. Vi åt gott, pratade minnen och hade sjukt roligt. Tack för kvällen tjejer! <3 Det måste vi göra om snarast!

Just nu är jag otroligt sugen på att rida, men det ska jag ju göra imorgon, så jag får vänta lite. Imorgon är det ju tävling, och jag ska rida Molly. Wakito ska gå massor klasser, så jag fick byta häst. Det gör absolut ingenting, för jag älskar att hoppa Molly. Ja, jag är taggad.

Nu ska jag träna.
E

Postat av: Stephanie

tack själv <3



Lycka till imorgon!

2010-05-01 @ 15:24:08
Postat av: Micaela

Sv: Det var synd x) Alla har olika smak, tyvärr. För mig var den läskig första gången. När jag såg den igen för andra gången var den inte lika läskig längre ;b

2010-05-01 @ 15:29:11
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback