On a Saturday


Hemma hos Tette i juli 2008

Godmorgon!

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Grillningen med klassen vad astråkig, men sedan gick vi ju hem till Tette, och det var jättemysigt. Vi satt ute och drack kaffe och åt goda bullar hela kvällen. Mysigt som sjutton var det! Tack tjejer! <3

Idag är det lördag, och jag har inget skolarbete. Haha, det känns helt sjukt, för jag brukar ha massor att göra. Istället för att plugga ska jag hem till syster och jobba på min solbränna. I eftermiddag/kväll ska Emmsan också vara hemma hos syster så då blir det twister och massa annat kul. Det ser jag fram emot.

Men men, nu ska jag äta frulle, och sedan ska jag bege mig hem till syster.
E

Postat av: mar

Det var jätte mysigt igår!!!! Tack <3

2010-05-22 @ 13:49:53
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback