Wednesday morning


Älskar vädret!

Imorse gick jag upp kl 06.20 för att hinna åka till stallet och rida innan skolan. Strax efter kl 8 satt jag på Lady, och jösses vad bra hon gick idag. Det blev bommar, små hinder och massa lydnad. Hon var verkligen jätteduktig, hoppade precis allt och hade värsta bjudningen. I slutet höjde jag ett hinder, och det hoppade hon jättefint. Det var inte så högt, 60 cm bara, men hon brukar vägra ändå. Jag tror att min teori om att få henne säker på låga hinder har funkat, för nu är hon mycket säkrare. Det ska bli roligt att se vad det kan bli av den tjejen, för hennes språng är underbara!

Nu ska jag föna mitt hår och slänga på mig lite kläder, och sedan är det dags för skola i någon timme. Efter det ska jag på hoppträning, och min syster ska med, så då kanske det dyker upp någon film ikväll. Sweet!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback