Yesterday was a fairytale


En apfrän twistermatta

Godmorgon!
Gårdagskvällen
hos syster var jätterolig. Det blev hårfärgning på både mig och syster, Twister med en påverkad Emmsan, barn-geni, pizza, tv och sjukt mycket skratt. En riktigt bra kväll med andra ord!

Idag fyller min far år, så i eftermiddag ska syster och jag hem till Hjärtum och fira honom. Men innan dess ska jag plugga, plugga och plugga. Jag har nämligen en del att göra. Usch! Så det är väl lika bra att jag sätter fart.
E

Ps. Till Emmsan: Det är den höga luftfuktigheten som gör att det känns kvavt.
Källa 1
Källa 2

Postat av: Emmsan

Ja, jo. Men regnskogen då? :)

2010-05-16 @ 15:28:42
Postat av: Emma

SVAR till Emmsan:

i en regnskog är det mycket kvavt, och det beror också på den höga luftfuktigheten. ;)

2010-05-16 @ 18:43:19
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

det var en riktig superkväll! får vi göra om snart! till helgen kanske? :)

2010-05-17 @ 11:45:08
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback