Fika vid kanalen


Jag matade fåglarna med kräftstjärtar. De fångade dem i luften (kolla i vänstra hörnet på bilden ovan, så ser ni en stjärt, hehe)


Sara och jag köpte med oss lite gott och gick till kanalen och solade och fikade. Det var jättehärligt, fast det blåste lite, så det blev lite kallt ibland. Men lite färg fick vi väl förhoppningsvis ändå, så det är ju skönt.

När vi hade suttit där en bra stund gick vi till ett café där vi köpte varsin kaffe. Det blev ju lite kyligt där i slutet, så vi ville värma oss lite. Där blev det mer prat innan vi begav oss hem igen. Riktigt mysigt var det, och jag älskar att våren är här!
E

Postat av: LYDIA

sv : åt helvete :o hade behövt minst en timme extra!



härligt kunna sitta vid kanalen :)

2011-04-19 @ 10:26:26
URL: http://lcarlson.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag jobbar extra på H&Ms lager och plockar kläder som ska ut i butikerna..

2011-04-19 @ 15:12:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback