Har fullt upp i princip hela dagen


En random bild på mig, ca ett år gammal

Just nu befinner jag mig i stallet, så detta är ett tidsinställt inlägg.

Idag har jag en del att göra, så jag vet inte riktigt när jag hinner blogga. Om allt har gått som planerat så var jag på sjukgymnastiken kl 10 imorse, och 11:40 kom jag till stallet. Idag ska jag nämligen rida ut med Frida, vilket ska bli väldigt skönt. Jag har ridit i paddocken ganska många pass nu, så det ska bli skönt att komma ut i skog och mark lite.

När jag kommer hem sen ska jag packa, för sedan ska jag åka hem till pappa. Imorgon åker vi till Kinnekulle, eftersom pappa ska tävla i helgen. Jag ska med och hjälpa till, och det ska bli jättekul.

Men iallafall, jag kommer säkert hinna uppdatera mer ikväll, så vi hörs då.
E

Postat av: LYDIA

sv: härligt, jodå de rullar på :) värmen gör det lite lättare att leva:P haha

2011-04-28 @ 19:32:01
URL: http://lcarlson.blogg.se/
Postat av: Hartmut

a random foto ?!..a kind sms...Hartmut hehe..

nevertheless I'll wish you a wonderful evening on this Valborg day...

www.youtube.com/watch?v=E9Vm9v4J-3E&feature=related

2011-04-30 @ 19:37:10
Postat av: caroline

absolut =)

2011-05-03 @ 18:41:07
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback