Jag tror på ödet

Idag sa ödet till mig att jag inte skulle åka till sjukgymnastiken.
Först låg jag i sängen och segade, och bestämde mig för att ringa och avboka dagens tid (för att jag helt enkelt var lat), men det var ingen som svarade i telefonen, så jag bestämde mig för att ta mig dit ändå. Jag gjorde mig iordning och kilade ner till alla cyklar, och märker att cykeln är borta. Antingen har mamma flyttat på den, eller så har någon snott den - underligt är det iallafall! Så jag fick prova att ringa sjukgymnastiken igen och avboka tiden, och den gången svarade någon, så det var himla tur.

Så nu ligger jag i sängen och ska snart ta och göra frukost. Om en stund ska jag bege mig till stallet, och där blir det förhoppningvis en uteritt med Frida och Arom. Vädret är fantastiskt!
E


Frida och Arom för en vecka sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback