R a s t l ö s


På tal om ingenting så hoppas jag att mitt hår bleks lite i sommar. Jag saknar den lite ljusare nyansen.

Vilken seg onsdag.
Jag är så sjukt rastlös, och jag vill iväg och träna hela tiden. Jag är sugen på att dra ut och cykla i en timme eller så, men om jag gör det så kommer jag aldrig orka hoppträna ikväll.

Nej, cykelturen får jag ta en annan dag, för jag får tillräckligt med träning ändå. Jag kommer ju säkerligen rida Malandro, och han kräver ju en del muskler. Så det blir nog bra.

Men nu ska jag fortsätta med att titta på tv.
E

Postat av: ronjis

absolut, jag älskar smink! :)

riktigt kul att hålla på med.



antagligen kommer håret blekas väldigt mycket! :D

2011-04-06 @ 16:21:48
URL: http://ronnyelise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag fattar inte hur det kunde bli så galet :P Ibland är man bra snurrig :P Fast jag tror inte hon bryr sig alls... möjligtvis att hon saknade sin betfor då, men det är nog allt, haha :P

Men idag mockade jag o fixade allt iaf :P Red en sväng i skogen så hon fick röra på sig lite =)

2011-04-06 @ 18:46:03
Postat av: Eleonore

Va söt du är, roligt att få se en bild på dig! Det är inte ofta du visar en sån närbild på dig va? :)

2011-04-06 @ 19:19:37
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: LYDIA

hoppas på att mitt också blir blekare till sommaren, mkt! :P



sv: ja främst är de alla olika gångarter, Men små härliga kraftpaket som inte stirrar upp sig för vad som helst som vissa varmblod gör. Otroligt bra lynne (finns såklart undantag).

Kram

2011-04-06 @ 20:07:57
URL: http://lcarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback