Ska strax ta en tripp till Göteborg

God eftermiddag!
Fy sjutton vilken seg dag det här har varit. Jag har inte gjort något vettigt alls, förutom att dammsuga. Just nu sitter jag i soffan och tittar på tv, och om en stund ska jag bege mig till Trollhättan. Där ska jag hämta upp tre brudar, och sedan åker vi vidare till Göteborg. Mar har nämligen en liten inflyttningstjejkväll där, så vi ska åka dit och ha det trevligt.

Jag har absolut ingen aning när jag kommer hem, och imorgon bitti ska jag åka till Kinnekulle för att vara med pappa när han kör racingbilen, så jag får se när jag hinner uppdatera härnäst. Ha det så bra tills dess iallafall.
E


Pappa och jag i Kinnekulle förra året


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback