Stalljouren + gårdagens bekymmer


På tal om ingenting, imorgon får jag pussa på min fina kanin igen!

Vilket mysigt väder vi har. Det ösrengar verkligen, och har gjort hela morgonen.

Idag har jag stalljouren, så om ett tag ska jag åka till stallet och visitera alla lektionshästar och ponnys. Hoppas bara det har slutat regna innan det, för annars blir det blött när jag ska kolla igenom alla 23 hästar. Jag tänkte passa på att vara i stallet samtidigt som Tina ska rida Lady, för då kan jag ju se hur det går på träningen. Kulkul!

Förresten, det jag blev trött på igår var att det krånglade med det Gröna Kortet. Jag var inne på TDB, och där stod det att jag inte har Grönt Kort - vilket jag ska ha. Så idag jag har ringt till kursledaren och kollat vad det är som inte stämmer, och det verkar som att det bara har blivit en försening på TDB, så imorgon ska jag ringa SvRF och se om de kan registrera det Gröna Kortet. Hoppas det går vägen nu, för annars blir jag less.
E

Postat av: Stina

Hej!

Nä jag är hemma i Mjölby över sommaren och jobbar lite, så har avvaktat lite och ska väl leta lite i höst... är allt bra med dig?

2011-08-07 @ 18:23:22
URL: http://pindur.blogg.se/
Postat av: CJ

Söt bild! :)

2011-08-18 @ 16:37:00
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback