Dagens ridpass - blandad kompott


En söt liten Lady på sommarbetet i somras

I lördags kväll kom vi hem till Sverige igen, men jag har helt enkelt inte känt för att blogga. Snart tänkte jag skriva en liten sammanfattning från resan, och även bjuda på maaaaassa bilder.

Iallafall, imorse var jag i stallet och red fina Lady, och det fick faktiskt ganska bra. Jag började med att rida dressyr, och där blev det mycket volter och få henne att acceptera stödet med bettet. Det gick riktigt bra faktiskt, och hon gick riktigt fint mestadels. Dock klagade hon väldigt mycket ibland, men jag vann allt fajterna.

Under tiden jag red fram byggde stallchefen upp några hinder, så jag passade på att hoppa ett sockerbitshinder på 70cm också. Det gick sådär, inte lika bra som det brukar. Hon sög inte till sig hinderna som hon brukar, men hon var nog trött efter all dressyr. Jag hoppade iallafall hindret i båda varven några gånger, och i slutet gick hon mycket bättre.

Nästa ridpass blir på onsdag, och då är det hoppträning som gäller.
E

Postat av: Lina

Hejsan.

Jag har svarat på din fråga inne på min blogg.

Har gjort detta nu då jag ska ta bort min blogg=)

2011-12-19 @ 19:15:59
URL: http://linaswenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback