Markarbetsträning ikväll


Jag tränade lite markarbete på Lady, 15 oktober 2011

Idag har jag faktiskt hunnit med lite smått och gott, och det är riktigt skönt. Igår städade jag i flera timmar + började packa inför Spanien, så nu känner jag mig duktig. Dock har jag lite småsaker att fixa innan jag åker, men det går fort, så det är ingen brådska.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så jag kan få låna bilen, för vid sextiden ska jag åka till stallet och rida. Egentligen är det hoppträning på onsdag, men jag kan inte vara med då, så jag ska vara med på en markarbetsträning ikväll istället. Jag har ridit i den gruppen en hel del innan, men sedan bytte jag till hoppträningen istället. Det ska bli kul att se vad min gamla tränare har att säga om Lady, för vi har gjort stora framsteg sedan hon såg oss sist. Spännande!

Nu ska jag busa lite till med Tea, och sedan ska jag titta på Mysteriet på Greveholm. Fast först ska jag nog kolla på dagens avsnitt av Tjuvarnas Jul, för det har jag inte sett än.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback