Hoppträning på Lady ikväll


Jag, augusti 2010. En av mina mardrömmar är att jag skulle bli rullstolsbunden resten av mitt liv.

Förutom att ha varit på stan med Isabell en stund har jag inte gjort många knop idag. Bara tittat på Buffy och varit allmänt seg, hehe. Om en stund ska jag dock åka till stallet och mocka och sånt, och sedan ska jag hoppträna på Lady. Kul ska det bli, men lite tråkigt eftersom det blir sista hoppträningen på henne på ett tag. Men läketiden ska gå rätt fort, så det är ju bra iallafall.

Nu ska jag titta klart på Nightmares-avsnittet som jag håller på och tittar på, och sedan är det dags att åka till stallet.
E

Postat av: Sannie

Vad roligt att du är med! :)

Allt väl med dig idag? ^_^

2011-02-14 @ 19:38:55
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Petra

usch vad tråkigt

2011-02-14 @ 19:56:09
URL: http://petrasjogren.blogg.se/
Postat av: Hartmut

Valentins Day....



www.youtube.com/watch?v=ixBryyQSrD8



@->->->-

2011-02-14 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback