FALLENS DAGAR


I helgen har det varit Fallens Dagar här i Trollhättan (eller här.. jag bor ju hos pappa i Hjärtum nu, men Trollhättan ligger bara 2 mil härifrån), och där var jag i lördags. Först hade vi grillfest med Anne's söner + respektive + barn här i Hjärtum (bilden ovan är från den kvällen (Emmsan, Tea och jag)), och sedan åkte jag in till stan under kvällen. Jag såg bland annat Vernica Maggio, och hade allmänt trevligt.

Igår regnade det hela dagen, så jag var inne och tittade på film och lite så. Idag har bror varit här och grejat med crossen. Han hade även med sig Tea, så det var lite kul. Bror åkte dock nyss till en kompis (fast han lämnade Tea här, hehe), och pappa tog husbilen till Anne. De ska nämligen åka ut med den en vecka, så jag blir ensam igen. Fast jag har bilen, så det är inte så himla synd om mig ändå.

Imorgon ska jag hem till mamma för att hämta lite grejer, kolla upp papper, städa akvariet och sånt. Sedan ska jag även till stallet och rida, så det ska bli kul. Jag har inte varit i stallet på en (!) vecka nu, så det ska bli galet kul att se lilla Lady igen.

Meeen, nu ska jag se på film eller något. Vi hörs!
E

PS. Idag har jag sprungit!!! Det är första gången på över 1 år som jag kan springa utan högerfoten stoppar mig. Okej, ibland blev stegen lite konstiga, men jag kunde springa runt i trädgården (jag lekte med Tea) utan att behöva sakta ner pga foten. GRYMT! :D (ja, här slänger jag in en smiley, vilket jag annars aldrig använder här i bloggen. men det gör jag idag, för det är en otroligt stor lättnad att jag kan springa igen.)

Postat av: Victoria

sv: visst är hon, hon är en knabstrupperkorsning :)

2011-07-18 @ 21:55:19
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Ja, det gjorde jag! ;D sista scenen i Pirates 4 efter eftertexterna var rolig och jag älskade sista scenen i Pirates 3 ;)

2011-07-18 @ 23:07:04
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

veronica maggio såg jag i torsdags, hon är grym =)



Skönt att kunna springa igen!! Heja =) Kämpa på!

2011-07-19 @ 12:23:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja vissa veterinären verkar bara kläcka ur sig en massa saker utan ha någon grund.. Så himla tråkigt, men då vet jag i alla fall vilken veterinär jag inte ska använda mig av mer =)



Hahaha, ja Chanel är en riktig snobb. En fin liten dam ;-)

2011-07-19 @ 21:10:25
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: mar

Gud vad härligt att du kan springa!!! Måste vara en extremt skön känsla!! Grattis!! =D

2011-07-19 @ 21:35:50
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback