Idag har varit en fin dag

Min syster filmade när jag precis har gjort min uppkörning och fått körkortet (jag tog körkort 8 juli 2009)



En riktigt fin dag.
För det första så har jag beställt körkorts- och handledartillstånd till mig och pappa eftersom jag ska börja övningsköra med släp (jag ska ta BE-körkort) nästa vecka. Sedan har jag även varit och pratat med en snubbe om synundersökning, och jag kan bara droppa in och testa synen när jag har fått körkortstillståndet - perfekt! Sedan har handlat lite med pappa och Anne, och därefter ätit en supergod fika.

Dessutom fick min barndomsvän Sara sitt körkort idag, så jag har åkt lite bil med henne, och även varit hos hennes farmor och fikat - mycket mysigt!

Nu ska jag lyssna på lite musik och så, och sedan blir det nog en film eller två som avslutning av denna torsdag. Ha en bra kväll!
E

Postat av: sara

sv. Ingen anledning! Haha jag bara gör det, satte alltid där nere förut men nu sätter jag där uppe, det har bara blivit så! Hon är så snäll, spelar ingen roll vart man sätter =)

2011-07-14 @ 21:03:49
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: maria

det är helt sinnes hus nästan tiotusen pers sett den videon!

2011-07-19 @ 17:41:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback