Bror och Ulf kör cross (film)



Bror och Ulf på crossträningen. Bror är snubben i vitt, och Ulf är mörkröd

Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt. I förmiddags åkte jag till stan och gjorde en synundersökning för att få mitt körkortstillstånd för BE. Sedan åkte jag hem till mamma och gjorde rent akvariet, och då passade jag även på att leka med världens sötaste kanin - Mollie. Därefter blev det en tripp till stallet där jag red ut barbacka på Lady. Hennes svullnad i knät har blivit bättre, så jag tänkte att jag ska ta och bara skritta henne ett tag nu, så kanske det blir bra någon gång. Hon var iallafall superpigg, och ville trava hela tiden. Sötan!

Efter stallet var jag hemma i några timmar innan jag följde med bror och Ulf till crossbanan. Jag har inte varit med när de har kört innan, så det var på tiden. Kul var det också, så jag kommer definitivt följa med fler gånger.

Nu ska jag titta på tv, för jag är sjukt trött. Imorgon ska bror och jag åka till Rönnäng för att hälsa på våra kusiner. Vi ska åka ut med deras båt och lite så, så det ska bli riktigt kul.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback