Dagens ridpass - dressyr barbacka + frihetsdressyr

 

Lady var faktiskt ovanligt glad idag. När vädret är dåligt så brukar hon nämligen vara på kasst humör, men idag var hon riktigt positiv.

 

Jag har blivit förkyld, så jag kände inte för att rida ett jobbigt ridpass idag. Därför blev det först lite dressyr barbacka i ca 30 minuter, och där jobbade jag mycket med sidvärtes rörelser. Hon var lite skänkeldöd i början, men efter ett tag började hon flytta sig jättefint undan för skänklarna.

 

När jag kände att hon var mjuk och fin så hoppade jag av och släppte henne i ridhuset, och då tränade jag lite frihetsdressyr istället. Jag hade med mig massa godis, och så skulle hon komma när jag kallade på henne. Hon var riktigt duktig, och kom ibland springades till mig. Sötan! Jag höll på med det i ca en halvtimme också, och det verkade hon tycka var jättekul. Hon såg riktigt stolt ut när hon kom när jag ropade, haha.

 

Imorgon blir det nog en uteritt om det är fint väder, annars blir det nog lite bommar/hoppning.

E

 

Jag vet att jag ser lite lustig ut när jag springer, men det är svåååårt. Haha!


Postat av: MADDES

vad fin hon är. verkade verkligen gilla det där!

2011-03-31 @ 21:34:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja han verkar jätte knäpp! Han har inte kommenterat min blogg förut tror jag, utan han har mest mailat mig och jag har svarat några få gånger ifall han har frågat något speciellt. Sist skrev han att han fyllde år och skulle fira den med Grazyna (Tydligen hans tjej eller något..?) så skrev han att han inte ville vara min vän utan ville mer än så.



Sen dess har jag inte svarat, det är då kommentaren på bloggen kom + att jag fått en massa onödiga mail efter det med bilder på hans hund osv. Men jag har ändå inte svarat :s



Tack för att du berättade, hoppas verkligen inte han får tag i mitt nummer haha! Slipper din syster honom nu då?

2011-03-31 @ 22:48:08
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Helene

Ha en mysig fredag och krya på dig med förkylningen !!

Kram Helene.

2011-04-01 @ 10:00:33
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Hartmut

Hello, I'll realy hope that I'm not crazy.You think so? realy?.. yes, it's true Emelie wrote a few mails to me(15!)she has a nice and kind talkling via mail!

Is it fair to delate a Kommentera?



Emma ..nice to read ...100 questions about you!!



the song for today

www.youtube.com/watch?v=-ELgvmeGYlo&feature=related

2011-04-01 @ 21:45:45
Postat av: Emma

hartmut: yes, I think it's quite weird that you looked up my sister nr. why? and how did you get it?

2011-04-01 @ 23:01:53
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Hartmut

Emma: yes, it was a great mistake to send a sms to your sister Maria Teresa. The way I found her number, I wrote her on a Kommentara.



It is not to difficult to find a handy number in the swedish net.....



well its easy with over 2000 seach macine, but you need a litte bit look too.



btw last week I was on the chat to 2 woman from France (23 and 25 years old).



please look to future and not to much to the past and I love the 3 L......

life, laugh and love

2011-04-03 @ 07:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback