Sunny Sunday


Igår såg jag Bring It On; den filmen är för skön alltså.

Tjenis!
Idag är det söndag, och det innebär att jag ska åka tillbaka till Trollhättan, för jag har ju spenderat helgen hos pappa i Hjärtum. Det har varit riktigt trevligt faktiskt, för igår var jag ju med bror lite, och på kvällen kom syster och Emmsan över på middag. Jag trodde att jag skulle bli ensam hela helgen, så det var kul med lite oväntat besök.

Just nu sitter jag i soffan och funderar vad jag ska hitta på. Jag är sugen på att se på film, men då måste jag hitta en film jag vill se också. Hm, får leta lite.

Förörvigt är det sjätte dagen i rad jag passar lilla Tea. Bror var nämligen här och lämnade henne nyss, för han är iväg och kör cross. Just nu ligger hon och snarkar bredvid mig, sötnosen.

Men nej, nu ska jag leta filmer.
E

Postat av: Kim

jag är sjuk :/ annars är det bra haha ;D

2011-03-13 @ 17:59:29
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Petra

mysigt med filmkväll

2011-03-13 @ 18:34:25
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback