You still keep on shining down your light on me

Min lilla buse-kanin

 

Jag vill ut i solskenet, men det finns ju inte så mycket att göra ute nu. Jag har inget stall att åka till heller, så jag får väl vara inne.

 

Jag har precis tränat lite mage och armar i ca 20 minuter (ville inte träna mer eftersom jag har en gaaalen träningsvärk i hela ryggen), och så har jag lekt med kaninen. Hon fick springa runt i hela lägenheten, och sedan klippte jag hennes klor. Snäll som hon är ligger hon och halvsover när man klipper klorna på henne, så hon verkar inte tycka att det är särskilt hemskt. Kanon!

 

Nu ska jag ta och putsa mina ridgrejer, så att de är fina när jag ska tävla imorgon.
E


Postat av: Stephi

Vilken tur att din kanin är så snäll när du klipper klor :P min är helt galen!

2011-03-19 @ 22:31:13
URL: http://evig.blogg.se/
Postat av: M

Söt kanin. :)

2011-03-21 @ 08:35:06
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback