Dagens ridpass - dressyr


Lady och jag, 19 april 2011

Jösses vad fin Lady var idag. Hon var helt klockren verkligen, och otroligt lösgjord i alla gångarter. Galoppen, som jag hade problem med i måndags, gick svinbra idag, så det var riktigt roligt. Jag red en hel del i den gångarten idag, så hon fick sig ett rejält konditionspass. Dock har hon redan grym kondition, så hon flåsade nästan inget alls (lite i slutet bara). Men ja, det var ett otroligt roligt ridpass. Hoppas jag får samma känsla imorgon.

Nu ska jag strax ta och gå och lägga mig. Jag ska upp kl 05:20 imorgon och avsluta denna arbetsveckan. Idag jobbade jag kväll (vilket var jätteroligt, och idag har jag även lärt mig att avmaska hästar - spännande!), men imorgon blir det ett dagspass. Trevligt!

Sov så gott!
E

Postat av: tilia

Jättefin header verkligen :)

2011-05-21 @ 22:54:41
URL: http://purpleconverse.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Tack så mycket :D ja, mina händer är en ful ovana. Jag försöker tänka på det men några sekunder senare är de breda igen! :p haha

2011-05-22 @ 12:58:07
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback