Första dagen på praktiken avklarad


Bjuder på en bild på mig och Lady (eftersom hon står på ridskolan där jag praktiserar)

Nu är min första dag på praktiken avklarad. Det gick riktigt bra, så det känns väldigt skönt. Idag jobbade jag ju under dagen (kl 7-16), så det har blivit mest stallsysslor i form av mockning, sopning, väga upp hö, kratta stallplanen, byta vatten hos hästarna, och lite sådant. På torsdag jobbar jag kvällen (12:30-20:30), så då ska jag vara med på lektioner och sånt. Det blir spännande!

När jag kom hem var jag ute på en promenad med Tea, och sedan var jag hundvakt i några timmar. Under de timmarna har jag mest vilat, haft fötterna i högläge, och försökt få bort smärtan i högerfoten. Jag var tvungen att linda foten och hoppa runt på kryckor här ett tag, men det har blivit lite bättre nu iallafall. Jag får inte glömma att vila under dagen, annars är min fot död på eftermiddagen/kvällen.

Men men, nu ska jag titta på lite One Tree Hill, och sedan ska jag sova.
E

Postat av: toves träningsblogg

kul med praktik

2011-05-04 @ 00:01:35
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Tack! :D



O fy din stackare! :/ Haha hur lyckas man bryta båda fötterna? Och hur gick det sen? Fick du sitta i rullstol då eller?

2011-05-04 @ 11:11:37
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback