Några timmar på badhuset



Igår hade jag världens slöaste dag. Jag låg i sängen och kollade på tv hela dagen, och det var så sjukt skönt. Som vanligt blev det lite träning också, men bara i form av Winsor Pilates i 20 minuter, så det var inte mycket att hänga i granen.

Idag har jag varit ute på en promenix med Isabell och Tea, och sedan åkte vi till Vattenpalatset i Vänersborg (eller ja, Tea fick ju stanna hemma), och där simmade/badade/bastade vi i två timmar innan vi begav oss hem igen. Våra kroppar kändes nästan lealösa när vi var hemma, för vi var helt slut, haha.

Nu tar jag det lite lugnt ett tag, och ikväll ska jag till stallet för att hoppträna. Just nu är jag inte pepp för fem öre, men det kommer nog. Jag hör av mig om träning ikväll eller imorgon. Ha det bra tills dess!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback