Träning, träning, träning



Eftersom att jag inte är i stallet och jobbar flera timmar varje dag längre försöker jag att forsätta röra på mig så mycket jag kan. I fredags blev det till exempel Winsor Pilates och en promenad, igår blev det ett dressyrpass på Lady + en promenad, och idag har det blivit en timmes träning här hemma.

Dagens träning blev i form av detta:
Kondition - 20 minuter
Styrka - 5 minuter
Balans - 5 minuter
Winsor Pilates - 20 minuter
Stretching - 10 minuter

Idag var jag ju faktiskt duktig och stretchade ett tag också. Det brukar jag vara väldigt dålig på att göra.
E

Postat av: Sandra

Du borde pröva klättring, det är sjukt roligt och man tränar muskler man inte trodde man hade :P

2011-11-20 @ 13:37:12
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag tänkte på det. :/ men kan ju hoppas det funkar! :)

2011-11-21 @ 11:49:53
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback