Gårdagens ridpass - longering (film)

 

Både igår och idag har jag longerat Lady, och det har gått riktigt bra. Idag var hon ännu mer lyhörd än vad hon var igår, så det var jätteroligt. Jag longerar ju med halsförlängare för att hon ska börja acceptera att man har stöd på bettet, och i longeringen fungerar det jättebra. Snart tänkte jag rida lite med halsförlängare, och tillslut ska jag rida utan. Hoppas det här ger resultat nu alltså, för annars blir jag nog lite grinig, haha.

Jag filmade lite i gårdagens longering, så jag har klippt ihop ett litet klipp till er. Jag vet inte hur intressant det är att se på, men det får väl duga.
E

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Måste börja med att säga att jag älskar fina film-recensioner eller vad det heter :p



Svar. Åh, härligt :D

Jag har börjat spara och tänker inte ge mig fören jag kan köpa stövlarna ;D



Har du ridit med dom än? :)

2011-10-20 @ 21:45:17
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Hartmut

Hallo Emma...



die Bilder der Woche...www.web.de



das Bild Nr 1 und Nr. 14 find ich gut



Die folgende Version gefällt am Besten....



www.youtube.com/watch?v=2p2XM5snTeI&feature=related



mir

2011-10-21 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback