Hemma från praktiken

 

Idag är jag tvungen att vara hemma från praktiken, för jag kan inte gå. Igår kväll rev jag nämligen bort en hel del hud som hade samlats över det där röda märket på min fot, och under all hud fanns det ett trycksår. Så det röda märket på bilden ovan är det mysiga trycksåret, och det gör hur ont som helst.

 

Det sitter ju lite halv på sidan av foten, men eftersom min fot är skev, så hamnar trycket där, så nu kan jag inte gå. Kul, verkligen!

 

Ska höra med mamma när hon kommer hem från jobbet om hon har något bra tips som gör att det inte gör så ont, för jag vill jobba imorgon. Jag har ju trots allt bara två veckor kvar på praktiken..

E


Postat av: Hartmut

Hallo Emma ...Gute Besserung...



oh damn, what a beautiful world....



www.youtube.com/watch?v=x-32fx-AcYI



Hugs

2011-10-24 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback