If you forget your dreams, it's like they never existed

Idag har jag jobbat dag (kl 7:00 - 15:30), så jag har varit hemma ett tag redan. Idag har vi äntligen hagat klart (vi har hållt på i ca 6 veckor), så nu har vi 3 nya hagar + en fålla - great! Förutom det har vi tagit en tur till McD (vi har varit stammisar där det senaste, hehe), klippt en häst och såklart gjort alla stallsysslor. Dagen har gått sjukt fort, och nu är det redan kväll.




Därför ska jag nog ta och titta på film, och jag tror det blir He's just not that into you, som jag aldrig har sett innan. Den känns lite som Love Actually, så det blir nog bra. Häromdagen såg jag The good guy, och den var riktigt bra. Två av skådespelarna i filmen är Alexis Bledel (Rory i Gilmore Girls) och Bryan Greenberg (Jake i One Tree Hill) - Bryan är ju sjukt snygg alltså. Det var iallafall en jättemysig kärleksfilm som jag säkerligen kommer se igen.
E

Postat av: Micaela

Sv: Vad bra att du också tycker om Friends with Benefits. Den är super! ;D

2011-10-11 @ 22:20:51
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback