Mjöla den och pricka den och… schuss in i ugnen!

 

Det blir en bakhelg för min del. Igår hade vi ju lite middag här hemma, och då hade jag gjort mjölkchokladpannacotta med hallonkaramell till efterrätt. Sjukt gott blev det, måste jag säga. Istället för att ha 300g mjölkchoklad hade jag istället 250g mjölkchoklad och 50g vit choklad. Det blev ingen större skillnad, men det var lite kul att prova något nytt.

 

Just nu håller jag på att baka kanelbullar, och degen har strax jäst klart, så jag får väl ta och baka ut den strax. Fast först måste jag busa lite mer med Mollie, min kanin. Hon springer runt här i köket och har så mycket energi att hon inte vet vart hon ska springa. Ett glädjeskutt blev det iallafall precis, sötan.

E


Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, äääälskar kanelbullar :D



Svar. Tack så mycket :)



Okej, jag sparar för fullt till stövlarna :p

Är du nöjd över dom? :)

2011-10-23 @ 15:38:35
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback