Dagens ridpass - dressyr (film)


Idag blev det ett dressyrpass på Lady, och det gick faktiskt riktigt bra. Jag har inte ridit dressyr med henne på evigheter eftersom jag har fokuserat en del på hoppningen det sista, så det var verkligen på tiden att jag red dressyr. I början var hon väldigt jobbig och ville inte jobba i rätt form för en sekund, men efter lite lösgörande arbeten så slappnade hon av mer och mer. Det är dock en låång väg kvar tills hon är riktigt fin att rida, för nu tappar man formen på henne lite då och då. Det är himla kul att hon har blivit så fin nu dock, för ett tag ville jag nästan ge upp helt alltså.. Men att ha tålamod lönar sig i längden.

Jag tänkte att ni kanske ville se om hon har gjort några framsteg i dressyen, så jag har klippt ihop en video till er. Dock är kvalitén väldigt dålig, och jag vet inte riktigt varför, men det får gå ändå.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback