Några blandade filmtips

 

Idag såg jag den underbara filmen A little bit of heaven (komedi, drama, romantik). Den var himla bra, och kommer säkerligen ses igen. Kate Hudson gör som vanligt ett fenomenalt jobb i sin roll, och hela filmen var verkligen übermysig (lite smått sorglig dock). Filmen handlar om Marley, som är mer rädd för att bli kär, än att dö.

 

 

Två anda filmer jag har sett det senaste är Friends with benefits (komedi,romantik) och Hanna (action, brott, deckare). Båda var riktigt bra, även om de var väldigt olika. FWB bjöd på många skratt och var lite småmysig, medan Hanna var väldigt spännande och lite mystisk. Men som sagt, båda var riktigt bra, så ta er en titt om ni är sugna.

 

 

Från filmer till serier.

Jag älskade fredagens nya avsnitt av The Vampire Diaries "The Birthday". Jag älskar Caroline och Tyler tillsammans, att Damon är så sjukt charmig, och att Stefan ringde Elena. Åhh, ge mig nästa fredag nu!

E


Postat av: Emelie Nordström-

sv; taaack tack, jag gillar de :D

2011-09-19 @ 12:39:58
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback