You're the apple of my eye

Ord kan inte beskriva hur skönt det var att komma hem från jobbet innan kl 16 idag. Jag vet seriöst inte när det skedde senast - måste vara sjuuukt längesen. Jag ville väl egentligen inte säga något mer än det, haha.. sorgligt. Kanske kan passa på att ge er lite filmtips, när jag ändå är igång och bloggar.

Några av de filmerna jag har sett senast:


Bad Teacher - hyfsat bra film, tyvärr lite sämre än förväntat. Cameron Diaz gjorde dock ett jättebra jobb, och Justin Timberlake var lika snygg som vanligt. Bra tidsfördriv, med andra ord.
Genre: komedi



Murder by numbers - med bland annat Sandra Bullock och snygga Ryan Gosling. Jag blev riktigt positivt överraskad av denna film eftersom den var både spännande och genomtänkt. Detta är en film som sätter igång hjärnan på en, och det är ett stort plus, för då blir man mer tagen av handlingen. Eller det blir jag iallafall, och det gillar jag skapt!
Genre: Crime, drama, thriller


Soul Surfer - bästa surfingfilmen jag har sett! En sann historia om en tjej som förlorar ena armen i en hajattack, och hennes resa tillbaka till vattnet och tävlingarna. Mycket sevärd film, må jag säga!
Genre: drama, sport

Jag har sett massssa mer filmer, men det tar nog hela kvällen om jag ska skriva om dem, så ni får helt enkelt nöja er med dessa.
E

Postat av: Emelie

Åh, den sista måste jag se!

2011-09-06 @ 22:03:51
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tack för filmtipsen! Är lite sugen på att se allihop faktiskt! ;)

2011-09-09 @ 11:26:59
URL: http://jessicaszohrsstil.blogspot.com/
Postat av: Emelie Nordström-

detta inlägget var ju helt perfekt, jag som behövde lite film tips :D

2011-09-11 @ 13:19:00
URL: http://emeelien.blogg.see
Postat av: Annie

Sv: Å tack så mycket Emma:) Målar inte så ofta men tycker att det är himla kul:)



Såg också bad teacher häromdagen!okej tidsfördriv ändå. Hoppas allt är fint med dig o att vi ses inom en snar framtid;)kram

2011-09-12 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback