Filmtips: comedy, romance





New Years Eve
Fantastisk film må jag säga. Älskar att man får följa så många olika människor, och att allas liv är så intressanta. Jag gillar även att det är lätt att hänga med när de "byter" bland människorna, för ibland kan ju det bli lite förvirrande - men inte i det här fallet.

Att filmens karraktärer spelas av kända skådespelare gör det ännu hela ännu roligare. Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Zac Efron, Halle Berry, Katherine Heigl, Jessica Biel, Ashton Kutcher, Lea Michele, Abigail Breslin, Hilary Swank, Ryan Seacrest - you name it! Massor av kända ansikten, och alla är riktigt duktiga tycker jag.

Så ja, jag rekommenderar verkligen denna mysiga och söta film. Dock är det väl lite mer en tjejfilm, men det finns nog en del killar som uppskattar den också.

Handling: Livet för flera par och singlar i New York flätas samman under nyårsaftons kväll.

Betyg: 4 av 5

Postat av: Leia ♥

Roligt med filmtips :)

2012-04-30 @ 14:39:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, den är så bra! :D

2012-04-30 @ 18:10:45
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback