R a s t l ö s

Åh, jag är så sjukt rastlös. Men jag ska iväg och träna om en stund, så det blir käckt. Det blir crosstrainer i typ 20-30 min, och sedan bodybalance. Blir nog jättebra. Jag har inte varit där sedan i torsdags nu, så det är allt på tiden.

Förövrigt så har jag inte skrivit om gårdagens ridpass, vilket gick ganska bra. Tänkte rida igenom dressyrprogrammet, men det var hästar överallt, så det gick inge vidare. Lady var iallafall jättefin stundvis, men i galoppen var hon stel som en pannkaka. Gårdagens längningar i traven tycker jag var 1000 gånger bättre än den på dagens tävlingen, så det var lite synd. Att det inte kan gå lika bra som vanligt liksom, haha.

Meeen, nu ska väl jag ta och börja göra mig iordning för gymmet.
Ha en bra kväll, och glad påsk på er!
E


Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Äsch, inte så värst längre är jag rädd... mycket bättre förut :D



har du något bra filmtips då?

2012-04-08 @ 23:08:08
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: Hon har en senskada som inte vill ge med sig riktigt =(

2012-04-09 @ 15:18:34
URL: http://equilina.se
Postat av: linnea

jobbigt att vara rastlös!



sv: jag har tre vanliga hål i vänstra och tre i högra (men använder bara en i den). sen har jag industrial i vänstra (två hål uppepå med en stav emellan dom två) och sen en i mitten av örat på högra. :)

2012-04-09 @ 17:44:07
URL: http://linneakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback