Höst och vinter

Helikopterbild på anläggningen. Den lilla röda byggnaden i mitten (av de tre större) är privatstallet.
 
Guud vad jag vill ha höst och vinter nu. Det är helt sinnes, men jag är riktigt trött på sommaren. Jag vet inte riktigt varför, men jag vill ha kyla och fräsch luft. Alldeles nyligen låg jag och tänkte att det ska bli skönt att komma ut i kylan snart, men så kom jag på att det är ju inte särskilt kallt ute. Bummer! Nä, men det ska bli mys när kylan kommer tycker jag.
 
Om en stund ska jag iallafall bege mig till stallet. Det är något Allianslopp som går precis utanför ridskolan, så jag ska se till att hålla mig på anläggningen tror jag. Jag red ju ändå ut igår, så det går nog ingen nöd på oss. Lady ska, förhoppningsvis få ett dressyrpass på hoppbanan, men om det regnar så får jag vara i nya ridhuset istället. Hoppas att det är uppehåll, för jag är jättesugen på att rida där.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback