Dagens ridpass - uteritt

 
Idag blev det en supermysig uteritt på finaste Lady. Jag har inte ridit ut något i veckan, och jag var ändå helt slut efter jobbet, så jag tyckte det passade bra. Vi var ute i nästan 1½ timme tror jag, och det blev konditionsträning med mycket trav och galopp. I slutet red jag förbi sjön där Lady fick dricka lite samt kyla ner sig lite. Först ville hon dock inte alls gå dit ner, så jag fick gå på henne lite, och efter lite backning och en stegring så gav hon sig. Knäppsien, jag vet ju att hon gillar att gå ner till vattnet, haha.

Imorgon har jag en stallfri dag, och sovmorgooooon! Till stallet hade jag lätt kunnat åka till ändå, men det ska bli jäkligt skönt med sovmorgon. Dock får jag bara sovmorgon en dag, för på måndag är det jobb igen, men det är nice.
 
Men nu ska jag fortsätta hänga på youtube och kolla in sjuka gitarrskills.
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback